Tuesday, February 24, 2009

Alasan2 untuk tidak meng-update Blog-KU

Assalamualaikum...

Tujuan entri ini diwujudkan adalah bertujuan untuk meng-list down sebab2 atau alasan2 yang munasabah kenapa aku tak update blog for quiet awhile.. skaligus untuk memberitahu besfren-KU a.k.a MizLeo yang selalu tanya kenapa tak update2 lagi ni??hehe..
So, ni adalah antara penyebabnya (try to be chronologically,huhu) :
  1. awal februari, abang-KU dikejutkan dgn DENGGI.. so, up n down to hospital that keep me away from the pc
  2. aku pi check-up d Klate (as usual my routine)
  3. keja aku daily as penjaga akaun kantin (sometime bleh skip takyah berada d lokasi,hehe)
  4. keluar on every weekend with my sister (adik-KU obses shopping, org baru pegang duit katakan)
  5. meeting with unties n cousin (also weekly esp. monday)
Setakat ni dulu yang aku ingat buat masa ni.. Kalau ada lagi nanti aku update ok, hehe.. Tapi ni tak termasuk hal kecil2 such as tolong kemas umah, tolong kemas baju mak-KU, tolong take care kucing adik-KU, keluar dgn sepupu, WMA lagi, kemas umah nenek-KU (ni no hal sebab aku sayang dia sgt2), pi beli barang2 kantin and blablabla yang memang takkan habis untuk dicatatkan.. yang penting semuanya ni membuatkan aku gembira hidup di muka bumi ni dan terasa hidup ini begitu bermakna, huhu..
Live is so wonderful and full of colours.. :))

So, harap MizLeo bleh terima alasan2 ni ye.. InsyAllah, aku akan cuba sedaya upaya untuk update entri di blog-KU ni sekerap yang mungkin.. :)

**PEACE**

2 comments:

katakukata said...

spt yg anda jangkakan..saya tdak akn dan tidak lansung berpuas hati dgn alasanS anda..hahaha...ye! saya mmg kejam skang...tp saya pedulik apa..anda kan tau saya skang ni agak mereng n sewel. hheheeheh..maklumlah, kitakan baru bukak compony baru- PI Ltd.

Cheerio!

yasminyusof said...

wei, kira ok apa, sekali aku update, 3 entri tau..sila semak elok2 ya..hehe..neway, tag tu kira entri gak la kan..